Monday 02 October 2023

Monday 02 October 2023

Compartir

Barcelona: Taller “Tirar endavant” per a la sensibilització i prevenció de la violència masclista / La Independent / Notícies gènere

La Fundació CEPAIM presenta un nou taller adreçat a les dones per avançar en l’ apoderament davant les violències masclistes. Tindrà lloc a Barcelona, a la seu de la Fundació* tots els dilluns, dimecres i divendres de l’11 al 30 d’abril d’aquest any 2018.

 

 

CEPAIM, que  sempre realitza els seus tallers des d’una visió de gènere i des de la interculturalitat, explica que durant aquest taller s’ensenyaran diverses estratègies per a la prevenció de la violència masclista, es reconeixeran i reforçaran les propies capacitats i s’exploraran els camins que condueixen cap a la igualtat i la no violència.

Ens diuen des de la Fundació, que “la metodologia serà vivencial, utilitzant diverses formes d’expressió que afavoreixen l’expressió de les emocions i la comunicació en llibertat”. Des de CEPAIM faciliten l’atenció individual, l’acompanyament i la derivació a serveis especialitzats.

El taller “Tirar endavant” compta a mb el suport de la Conselleria de Treball, Afers Socials i Families, del Ministerio de Empleo y Seguridad Social i del Fons d’asil, immigració i integració de la Unió Europea.

 

* Més informació:

Taller: dilluns, dimecres i divendres de l’11 al 30 d’abril de 2018, de 16h a 19h 30m.

Inscripcions: mgsosa@cepaim.org

Lloc: F. CEPAIM, carrer Aragó 281, 2on. 2a. Barcelona

Possibilitat d’ajuda en el transport.

 

Compartir

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.

There is no Event

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Russia: Aprovada la Llei de via lliure a la violència masclista / La Independent / Notícies gènere

La Duma, el Parlament de Rússia vota a favor d’un projecte de llei per tolerar...

TERESA carreras

El Parlament Europeu ha de ser ferm contra l’odi i el sexisme

  OPINIÓ A la ciutadania europea de la qual una majoria de dones en formem...

Uzbekistan: Demanen accions contra extirpacions d’úter sense consentiment

S’estima que fins a 100 mil dones de Uzbekistan han patit l’extirpació del seu úter...