Sunday 01 November 2026

Sunday 01 November 2026

Share

Barcelona: Publicades les bases dels XXXII Premis 8 de Març – Maria Aurèlia Capmany / La Independent / Notícies gènere

Sota el lema d’enguany: “Desvestint el gènere: Estètica i representació cultural del gènere”, s’han publicat al BOPB les bases dels XXXII Premis 8 de Març – Maria Aurèlia Capmany, tal i com ha informat l’ organització d’aquest premi. La convocatòria té com a finalitat donar suport als projectes que contribueixin a la sensibilització, la prevenció, la denúncia i l’afrontament de les situacions de discriminació i desigualtat de gènere en l’àmbit de la moda, l’estètica i la bellesa.

 

 

Recorden que poden presentar projectes qualsevol persona, grups, associacions o entitats sense ànim de lucre, que estiguin domiciliades o tinguin seu a la ciutat de Barcelona.

Els projectes han de ser inèdits o estar començant a implementar-se (en cap cas no poden ser projectes acabats) i s’han de dur a terme a la ciutat de Barcelona, essent d’aplicació pràctica a escala de districte o ciutat.

La convocatòria inclou els següents premis:

Premi segons la decisió del Jurat al millor projecte: dotat amb 15.000 €.
Premi del Públic al millor projecte, dotat amb 3.000 €, escollit per votació popular durant l’acte de lliurament de premis que es durà a terme el mateix dia 8 de març.

El termini de presentació de les sol·licituds serà: del 5 al 26 de gener de 2018.

Mès informació:

Ajuntament de Barcelona

 

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Catalunya: Registre Únic de parelles estables/ La Independent / Notícies génere

El Govern crea un Registre Únic de parelles estables per garantir que aquestes puguin accedir...

Com el seu nom indica: Ni reines, ni ventafocs

Tal qual, com el seu nom ho indica… al programa de televisió al qual no...

Vides paral.leles. Gloria Steinem i Helen Reddy

OPINIÓ Dues pel.lícules que fan pensar com relatarà el cine les desigualtats actuals.

...