Saturday 24 October 2026

Saturday 24 October 2026

Barcelona: PUBLICACIÓ 452ºF: Pensar l’afecte des de la cultura i l’art / LA INDEPENDENT / NOTÏCIES GÈNERE

 

La investigadora del Centre Dona i Literatura Katarzyna Paszkiewicz (Universitat de Barcelona) ha coordinat el monogràfic del número 14 de 452ºF Revista de Teoria de la Literatura i Literatura Comparada sobre “Pensar l’afecte des de la cultura i l’art”.

El conjunt d’articles incideixen en els estudis sobre l’afecte, desenvolupats sobretot en el context acadèmic anglosaxó en les últimes dues dècades, reflexionant sobre les implicacions del “gir afectiu” en els estudis literaris i culturals des d’una àmplia varietat d’aproximacions teòriques i àmbits geogràfic-lingüístics. La coordinadora forma part del consell de redacció de la revista.

Més informació

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Què en pensa… Sònia Ruiz. CDC

Què en pensa… Sònia Ruiz. CDC Hi ha molts sectors que opinen que la implicació...

Argentina: Molinos de Viento, nova editorial infantil / La Independent / Notícies gènere

Apropa la diversitat de les famílies a la infantesa Llars amb dues mares o...

Barcelona: Caledari Comite Vaga Feminista Periferia Nord

...