Thursday 15 October 2026

Thursday 15 October 2026

Share

Barcelona: JORNADES DE TARDOR. Violència, domini i exercici de poder contra les dones / La Independent / Notícies gènere

Tàcita Muta (Grup d’Estudis de Dones i Gènere a l’Antiguitat), del Grup de Recerca Consolidat Creació i Pensament de les Dones, organitza les III Jornades de tardor “L’imaginari mític: violència, domini i exercici de poder contra les dones”*, amb l’objectiu de reflexionar sobre la representació de diferents tipus de violència i l’abús de poder en la mitologia.

L’acte comptarà amb les intervencions de les investigadores i l’investigador de Tàcita Muta, Marc Orriols, Marta Ortega Balanza, Maria Dolors Molas Font, Cristina Yúfera Molina, Maria Jordana Marín i Araceli Rosillo.

 

*Dissabte 8 de novembre de 2014 de 9h30 a 14h30. Sala de reunions, Biblioteca, Facultat de Geografia i Història. Universitat de Barcelona, c/ Montalegre 6, Barcelona
Organitzen: Tàcita Muta – Grup d’Estudis de Dones i Gènere a l’Antiguitat
Grup de Recerca Consolidat “Creació i Pensament de les Dones” (CiPD)

Més informació

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

PRONUNCIAMIENTO 1/2/3: Dilma Rousseff / Andrea Aramayo / Arantza Zulueta

PRONUNCIAMIENTO 1 El VI Encuentro de la Red Internacional de Periodistas con Visión de Género,...

Xile: Pluja de crítiques per la campanya ‘Maricón 2.0’ contra la violència cap a les dones

A Santiago de Xile s’ha impulsat una campanya contra la violència cap a les...

Catalunya: un projecte europeu de Surt desafia les masculinitats i implicar els nois adolescents

Surt es proposa contribuir a eliminar la violència masclista amb un projecte adreçat especialment a...