Monday 28 September 2026

Monday 28 September 2026

Barcelona: EXPOSICIÓ i JORNADAS: Trobades entorn del viure gitano: gènere, memòria, economia, llocs / La Independent / Notícies gènere

En el marc del projecte de recerca “Noves visions de la comunitat / Noves identitats, gitanes, híbrides i sexualitzades”, vinculat al Centre de recerca Teoria, Gènere, Sexualitat (ADHUC), es presenta a la Fundació Antoni Tàpies un programa d’exposició i trobades entorn del viure gitano, amb la implicació d’activistes, investigadores i investigadors, documentalistes i artistes, que treballaran al voltant de la qüestió del gènere, la vivenda i els assentaments, les formes de recollir memòria i les economies del treball gitano.

 

Hi intervindran, entre d’altres, María Carrasco, Demetrio Gómez i Iñaki Vázquez (activistes d’organitzacions romanís), Veus Gitanes / Romane Glasura (associació de dones romanís), Eva Cruells (documentalista), Alejandra Riera i Pedro G. Romero (artistes), Nieves Ibeas (Universidad de Zaragoza), juntament amb investigadores i investigadors d’ADHUC Rodrigo Andrés, Pablo Cáceres, Joana Masó, Adina Mocanu i Marta Segarra.

 

Del 25 al 27 d’octubre de 2016. Fundació Antoni Tàpies, c/ Aragó 255 – Barcelona.

Organitzen: Fundació Antoni Tàpies, Centre de recerca ADHUC i Projecte de recerca Noves visions de la comunitat / Noves identitats gitanes, híbrides i sexualitzades (Ministerio de Economía y Competitividad).

Més informació

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Fabiola Calvo

Art per guarir l’espant de la història

OPINIÓ Per Fabiola Calvo Cada racó de Colòmbia té una història, un espai, un cos,...

Dones Periodistes, unides per la defensa de la Llibertat d’Expressió

Imatge de la VI Trobada de la RIPVG en Barcelona 2016. Periodistes de diferents països...

OAXACA -MÉXIC: ONG i habitants de comunitat mixe-zapoteca exigeixen justícia / La Independent / Notícies gènere

Per Soledad Jarquín Edgar. SemMexico Familiars, integrants de la vila de Guienagati i de Nizavigana,...