Tuesday 13 October 2026

Tuesday 13 October 2026

acte commemoratiu del Dia Internacional de les Dones del Parlament de Catalunya

La consellera de Benestar Social i Família, Neus Munté, ha participat avui en l’acte de commemoració del Dia Internacional de les Dones, organitzat pel Parlament de Catalunya. En la seva intervenció, la consellera ha destacat que “Catalunya ambiciona a ser un referent europeu en l’àmbit de la igualtat i ja hem donat passos ferms en aquest sentit, però ara en donarem un més amb la propera aprovació per part del Govern de la Generalitat de l’Avantprojecte de llei per a la igualtat efectiva entre homes i dones”.

La consellera ha afirmat que aquesta nova normativa “garantirà l’aplicació pràctica i efectiva del dret a la igualtat reconegut en els textos legals i permetrà avançar en l’eliminació del sexisme de les estructures socials, culturals, econòmiques i polítiques”.

Per acabar Munté ha fet una crida a “unir esforços per construir aquest país més lliure i més just que desitgem i que, per tant, haurà de ser també més igualitari. Si volem podem i com volem podrem”.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Carta del Col·lectiu de Dones en l’Esglesia per la Paritat a l’Arquebisbe de Tarragona

26 de gener de 2012 Excm. Sr. Arquebisbe de Tarragona Jaume Pujol Balcells Sr....

Barcelona: Novembre VACA! Creativitat de dones per a tothom / La Independent / Notícies gènere

Ja està en marxa Novembre Vaca*, un festival de teatre creatiu en nom de...

Catalunya: Els ajuts als grups de recerca discriminarà positivament projectes liderats per dones investigadores

Quarta edició del programa #100tífiques La consellera Geis ha anunciat que “la propera convocatòria d’ajuts...