Sunday 28 April 2024

Sunday 28 April 2024

Catalunya: estudi “Dona & e-commerce”

Acaba de sortir publicat l’ estudi “Dona & e-commerce sobre el comportament de la dona en la compra en línia.

Ha estat una tasca realitzada per @ellasdeciden.com L’objectiu de l’estudi, segons les autores “és conèixer com compra la dona en línia. Comparar si la mateixa dominació del canal que té a l’offline es replica a l’online i si aquest 80% del poder de compra que fa més de dues dècades que expliquem, encara és vigent. Volem investigar i conèixer si aquesta experiència es pot millorar i les variables que fan que tingui un millor impacte social i, per tant, prendre decisions”.

Amb aquest estudi, encarregat pel Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, fan una radiografia del territori, analitzant les diferències que es poden detectar en el comportament de compra segons el gènere. També hi consells de com millorar l’experiència de compra i venda en línia.

Compartir

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Search

There is no Event

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Mirada feminista per a la nova República Catalana

  Feministes per la Independència ha presentat el seu projecte de construcció de la nova...

Minnesota, la vaga d’infermeres del sector privat més gran de la història dels EUA

Per Sara Lahm. Sinpermiso Durant els últims 14 anys, Kelley Anaas, de 37 anys, ha...

Mèxic: Arrabaret, una proposta feminista, crítica i transgressora / La Independet / Notícies gènere

  Aborden temes com els feminicidis, la diversitat sexual, la política i la xenofòbia. A...