Divendres 09 maig 2025

Divendres 09 maig 2025

Compartir

El Camp de Tarragona: Neix Brot Bord el 17 de maig, dia mundial contra l’homofòbia i la transfòbia

En motiu del dia mundial contra l’homofòbia i la transfòbia, que commemora la sortida de l’homosexualitat de la llista de malalties de l’OMS i que reivindica el mateix per a la transsexualitat (encara considerada acadèmicament una malaltia), es presenten, aquest 17 de maig a la plaça de la Font, com a nou col·lectiu al Camp de Tarragona.

Es defineixen com una organització en defensa de les llibertats sexuals de gais, lesbianes, transsexuals i intersexuals, però també d’heterosexuals, ja que creuen que l’opressió sexual per part d’institucions i certs sectors de la societat afecta a tothom de diferents maneres. El seus objectius són treballar per l’eradicació definitiva de l’homofòbia, i alhora visibilitzar totes aquelles sexualitats que se surten de la norma i que són igualment discriminades en l’actualitat.

Els primers actes del Brot Bord seran el 17, 18 i 19 de maig, a Tarragona i a Falset, amb una concentració, una presentació del col·lectiu, un debat sobre què és la homofòbia i una taula rodona dels moviments socials per l’alliberament sexual. Els diversos actes compten amb la participació de diverses organitzacions i col·lectius com el Brot Bord, el FAGC, Cau de Llunes, H2O i Assexora’t i l’Assemblea de Joves del Priorat, el Col·lectiu Independentista del Priorat i el nucli de la CUP del Priorat.

 

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

INTERSINDICAL VALENCIANA CELEBRA LA RETIRADA DELS CARTELLS ANUNCIADORS DE PROSTÍBULS EN ELS AUTOBUSOS

INTERSINDICAL VALENCIANA CELEBRA LA RETIRADA DELS CARTELLS ANUNCIADORS DE PROSTÍBULS EN ELS AUTOBUSOS I L’ANUNCI...

Demarcació de Barcelona: La Diputació de Barcelona presenta noves eines per a lluitar contra les violències sexuals / La Independent / Notícies gènere

L’Espai Francesca Bonnemaison de Barcelona ha estat l’escenari de la celebració de la jornada “Les...

Declaració Institucional del Govern de la Generalitat de Catalunya. 8 de març de 2012

Un any més, el dia 8 de març, les dones de tot el món sortim...