Dimarts 20 octubre 2026

Dimarts 20 octubre 2026

Compartir

Colombia: Àmplia participació de dones a l’Ajuntament de Bogotà

L’alcalde de Bogotà, Gustavo Petro, ha format el seu gabinet de manerra paritària: de 12 secretaries, sis estaran a càrrec de dones i cinc sota responsabilitat dels homes.

Les dones del gabinet són Consuelo Ahumada, secretària d’integració social; Margarita Flórez, secretària d’Ambient; Maria Mercedes Maldonado, secretària de Planejament; Clarisa Ruiz, secretària de Cultura; Maria Claudia Valencia, secretària d’Hàbitat i Ana Luisa Flechas, secretària de Mobilitat .

Com a directora del IDU ( Instituto de Desarrollo Urbano ) ha estat designada la comunicadora social Maria Fernanda Rojas.

 

Llegiu més informació a Caracol Radio

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Dhuoda, la comtessa silenciada

A Llibreria La Gralla de Granollers, dijous 17 novembre, amb la participació de la...

El dret al vot per a les dones a Colòmbia, un regal?

Acalorats debats al Congrés de Colòmbia i molt lobby de la Unió Política femenina que...

Barcelona capital del debat sobre la menopausa

S’ha inaugurat el Fòrum Dona i Menopausa, que durant 3 dies centrarà el debat en...