Dimecres 22 abril 2026

Dimecres 22 abril 2026

Col·legi de Periodistes de Catalunya: Dia Mundial de la LLibertat de Premsa

Ni un pas enrere

No només parlem de les fusions empresarials i dels interessos que busquen reduir el discurs informatiu per adequar-lo a la voluntat dels grups de pressió. Els mitjans públics també pateixen aquest any, i en el nostre país, retallades legislatives que els afecten. És una nova ofensiva del poder executiu que, aprofitant la crisi, vol recuperar el control d’uns mitjans que havien aconseguit els últims anys una molt apreciada independència gràcies a la lluita de la ciutadania i de treballadores i treballadors que fan possible la informació.

El Col·legi de Periodistes de Catalunya s’afegeix i dóna suport als actes reivindicatius previstos per recordar que sense llibertat de premsa, la resta de drets trontollen. No és un luxe. És una necessitat.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Gisella Evangelisti ok

Daniela Ducato, o l’art de crear connexions, innovant des de la natura.

OPINIÓ A final d’aquest venturós 2020, la revista “D” (com “Donna”), del quotidià “La Repubblica”,...

Comiat a Pepa Badell, periodista feminista i acadèmica

Pepa Badell, la seva militància feminista, la seva vocació de periodista i professora universitària,...

8M 2021: Al Vapor Ventallò

8M 2021: VAGA GENERAL FEMINISTA

...