Dimarts 18 febrer 2025

Dimarts 18 febrer 2025

Compartir

Catalunya: Queralt Castellet medalla de plata als Jocs Olímpics d’Hivern 2022 / La Independent / Notícies gènere

La medalla de plata als Jocs del 2022, situa a Queralt Castellet com la primera medalla d’un esportista català del sud i la novena dels Països Catalans en els JJOO d’Hivern, i a nivell de l’estat espanyol, la primera de plata i cinquena total.

 

 

Queralt Castellet i Ibáñez (Sabadell, 17 de juny de 1989) és una surfista de neu catalana, especialista en la modalitat de migtub i qui té més títols de l’Estat espanyol, destacant les victòries a la copa del món i la  medalla d’or als X Games (2020, Aspen). Ha participat en set campionats del món i en cinc edicions dels Jocs Olímpics.

El president de la Generalitat, Pere Aragonès, va rebre el 21 de febrer a les i als esportistes de catalunya que han participat als Jocs Olímpics d’Hivern 2022. En l’acte hi eren presents, la consellera de la Presidència, Laura Vilagrà i Pons, i la secretària general de l’Esport i de l’Activitat Física, Anna Caula i Paretas.

El president va destacar, adreçant-se a Queralt Castellet, que també va intervindre en l’acte, que “és de celebrar que aquesta fita en els esports d’hivern de Catalunya que és l’obtenció d’una medalla de plata hagi estat per part d’una dona esportista”. També s’ha congratulat que “l’esport femení està competint en un altíssim nivell”. “Sou referent, obriu camí per les joves esportistes que s’inicien”, ha afegit.

També hi eren l’esquiadora d’esquí Alpí Núria Pau i la presidenta de la Federació Catalana d’Esports d’Hivern, Mònica Bosch.

 

Medalla a Queralt Castellet

El president i la consellera, amb les esportistes. Autor: Rubén Moreno. @govern.cat

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Barcelona: Jornada Analitzat l’empresa i el seu compromís amb la igualtat / La Independent / Notícies gèneres

La Fundació Woman’s Week organitza a Barcelona el proper 24 de novembre la Jornada Analitzant...

Barcelona: EXPOSICIÓ Per ser nena / La Independent / Notícies gènere

L’exposició “Per ser nena”*, organitzada per Tàcita Muta, del GRC Creació i Pensament de...

Figueres: Igualtat de Gènere en la Comunicació Audiovisual. Convocatòria de la Beca Montserrat Minobis /La Independent / Notícies Gènere

Convocada la Beca Montserrat Minobis per impulsar els estudis d’igualtat de gènere en la Comunicació...