Dijous 15 octubre 2026

Dijous 15 octubre 2026

Compartir

Barcelona: “Els Nostres Cossos, les Nostres Vides” / La Independent/ Notícies Gènere

Els dies 2 i 3 d’octubre, tindran lloc les jornades internacionals “Els Nostres Cossos, les Nostres Vides”, aportacions feministes per a la salut de les dones.

 

 

 
Les entitats que organitzen aquesta trobada, amb l’objectiu d’analitzar els factors que afecten la salut de les dones, comparteixen un consens bàsic: la necessitat d’aconseguir, el reconeixement de les dones dins del sistema sanitari, com a subjectes actives, no passives, de la seva salut, rebutjant la seva patologització i la medicalització de les seves vides.

Participaran en la trobada, professionals de la salut, de l’àmbit social i de l’educació, activistes feministes així com de la salut publica universal. També hi haurà representants de cooperació internacional, responsables i representants d’institucions públiques, i en general, totes les persones interessades en una visió feminista de la salut.

Programa

 

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Amada Santos

Amada Santos

Fotoperiodista i Socióloga. Activista Feminista, Defensora DDHH i Cooperant. Presidenta de la XIDPIC.Cat. Co-coordinadora i Editora de La Independent. Coordinadora Internacional a la RIPVG
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Xile: En Memòria de Nicolasa Quintremán: Defensora incansable de l’Aigua i de la Terra / La Independent / Notícies gènere

Quan el conflicte a Ralko va començar en instal·lar un dels més grans projectes...

Notícies teatrals amb Àurea Màrquez i l’obra “La Maternitat d’Elna”, al SAT

L’actriu Àurea Màrquez ha rebut el XXXVIII Premi d’interpretació Memorial Margarida Xirgu 2010-2011 per la...

merce-otero-perfil

Som les hereves de les bruixes

OPINIÓ Hi ha eslògans feministes ben coneguts que recorden les bruixes i sabem que...