Dilluns 28 setembre 2026

Dilluns 28 setembre 2026

bebesrobados

Compartir

Barcelona: Presentació de la campanya sobre nadons robats durant i després del franquisme / La Independent / Notícies gènere

L’Asociación SOS Bebés Robados de Cataluña, presidida per Adelina Ruiz i la Coordinadora X24 (d’Andalusia, Madrid, Navarra, País Basc), llançarà la campanya ciutadana destinada a trobar a familiars desapareguts titulada: “Te busco. Te estamos buscando”. La convocatòria de premsa és el dia 18 de maig al Col·legi de Periodistes de Catalunya.

 

 

Familiars afectats pel robatori de nadons.

L’Asociación SOS Bebés Robados de Cataluña és una entitat sense ànim de lucre i està constituïda per familiars afectats pel robatori de nadons durant i després del franquisme. A la roda de premsa es presentarà la proposta de recerques per a ser difosa i per la que s’espera el suport dels mitjans de comunicació, ja que aquesta organització considera que el dret a la identitat és un dret humà essencial, sense importar el pas del temps.

Aquesta campanya sorgeix com a resultat dels tallers liderats per l’argentina Carolina Escudero, Doctora en Comunicació. Els tallers estan  basats en la comunicació resilient, l’empoderament i la filosofia Ubuntu, que significa “Sóc perquè nosaltres som”, d’on es recupera el seu lema per a la campanya: “Et busco. T’estem Buscant”.

 

Més informació:

Roda de premsa: 18 de maig a les 10.30 am. Col·legi de Periodistes de Catalunya – Rambla de Catalunya, 10, Principal.

Asociación SOS Bebés Robados de Cataluña

mail: catalunya@sos-bebesrobados.es

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Espanya -Internacional: CONVOCATÒRIA Lectora fa una crida d’articles per al dossier del número 23 / La Independent / Notícies gènere

El dossier 23 de Lectora. Revista de dones i textualitat, corresponent al 2017, tindrà com...

Comunicació creativa: inclusiva i no sexista

Per Lenny Cáceres*. DGF Entre les recomanacions de comunicació com a generadora de cultura i...

Plataforma unitària contra les violències de gènere: #Crida21N

21 de novembre de 17:30 a 22h homenatge-acció per les víctimes de Feminicidis Benvolgudes companyes,...