Dilluns 09 març 2026

Dilluns 09 març 2026

Compartir

Barcelona: PEL·LÍCULA Projecció del film Les Goddesses, de Moyra Davey / La Independent / Notícies Gènere


En el marc del cicle d’exposicions i conferències “Blanc sota negre. Treballs des de l’imperceptible”, comissariat per Joana Masó (Centre Dona i Literatura) i Assumpta Bassas (Universitat de Barcelona), es projectarà el film de l’artista Moyra Davey Les Goddesses (2011, 61 min., VOS castellà)*.

El film és un videoassaig que entreteixeix episodis autobiogràfics amb la història de l’autora de Vindicació dels drets de la dona el 1792, Mary Wollstonecraft, i les seves filles anomenades “les deesses”: l’autora de Frankenstein, Mary Shelley, Fanny Imlay i la seva germanastra Clara Claremont.

 

*Dissabte 18 d’octubre de 2014 a les 18h. Arts Santa Mònica, La Rambla 7. Barcelona

Organitza: Arts Santa Mònica iCol·laboren: MNCARS-Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía,Centre Dona i Literatura,DUODA Centre de recerca de dones,IFB – Institut Francès de Barcelona,Xarxa de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya,Consorci de Biblioteques de Barcelona, La Bonne – Centre de cultura de dones Francesca Bonnemaison

 

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Com gestionen el temps les families a Catalunya?

 “Els usos del temps en families catalanes: entrevistes i experiències viscudes”> Edita: Secretaria de Polítiques...

L’Equador: Cuidar-nos és fer revolució

“No ho saps el què passa aquí i per això parles així”, em van...

La Llagosta: La coeducació com a eina de prevenció de les violències de gènere / La Independent / Notícies Gènere

III Jornades formatives contra les violències vers les dones “La coeducació com a eina...