En el marc del cicle d’exposicions i conferències “Blanc sota negre. Treballs des de l’imperceptible”, comissariat per Joana Masó (Centre Dona i Literatura) i Assumpta Bassas (Universitat de Barcelona), es projectarà el film de l’artista Moyra Davey Les Goddesses (2011, 61 min., VOS castellà)*.
El film és un videoassaig que entreteixeix episodis autobiogràfics amb la història de l’autora de Vindicació dels drets de la dona el 1792, Mary Wollstonecraft, i les seves filles anomenades “les deesses”: l’autora de Frankenstein, Mary Shelley, Fanny Imlay i la seva germanastra Clara Claremont.
*Dissabte 18 d’octubre de 2014 a les 18h. Arts Santa Mònica, La Rambla 7. Barcelona
Organitza: Arts Santa Mònica iCol·laboren: MNCARS-Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía,Centre Dona i Literatura,DUODA Centre de recerca de dones,IFB – Institut Francès de Barcelona,Xarxa de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya,Consorci de Biblioteques de Barcelona, La Bonne – Centre de cultura de dones Francesca Bonnemaison