Dijous 22 maig 2025

Dijous 22 maig 2025

Compartir

Barcelona: Llavors de Giulia / La Independent / Noticies génere

 
Foto:redacción.lamula.pe
 
Acte de reconeixement a Giulia Tamayo, Defensora dels Drets Humans aquest 17 de setmbre de 2014

Giulia Tamayo León, advocada peruana i activista feminista, fa més de 18 anys que va activar la lluita per la Veritat, Justícia i Reparació a favor de les víctimes d’esterilitzacions forçades del Perú que el govern d’Alberto Fujimori va posar en marxa entre els anys 1996 i 2000 amb l’anomenat Programa Nacional de Salut Reproductiva i Planificació Familiar.

 

 
 
Giulia Tamayo León va treballar a Amnistía Internacional-Espanya impulsant accions reivindicatives a favor dels drets humans a nivell mundial i va continuar donant suport a les iniciatives vindicatives del moviment feminista a Amèrica Llatina.
 
Moviments de drets humans, diversos col·lectius activistes pels drets de les dones, i diverses organitzacions per a la justícia global que van conèixer el seu treball i dedicació a Catalunya, li fan un acte de reconeixement (donatge)  per la seva memòria aquest dimecres 17 de setembre a Barcelona, amb la presència del seu company José Maria  García Rios i el seu fill Alonso Landa Tamayo.
 

Hora i lloc: 19:00h, sala Rosa Vallespir, 2n pis. la Bonne, Centre de Cultura de Dones Francesca Bonnemaison (Sant Pere Més Baix, núm. 7, a Barcelona).

 
 

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Amada Santos

Amada Santos

Fotoperiodista i Socióloga. Activista Feminista, Defensora DDHH i Cooperant. Presidenta de la XIDPIC.Cat. Co-coordinadora i Editora de La Independent. Coordinadora Internacional a la RIPVG
Search

There is no Event

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Primer judici per robatori de bebès a Espanya

Montse Fernández Garrido La setmana del 25 al 30 de juny es durà a terme...

Nova-York: Meryl Streep acusa a Walt Disney de “misógen, racista i antisemita” / La Independent / Notícies gènere

Meryl Street. Foto wikipedia.org Durant el lliurament de premis de l’Associació de Crítics Nord-americans realitzada...

ÀNALISI PROGRAMA CUP per FMAC

CUP MÓN DEL TREBALL Repartiment dels treballs i de la riquesa, i en contra...