Dilluns 16 juny 2025

Dilluns 16 juny 2025

Compartir

Barcelona: La lluita de les dones amazigues al Festival Barnasants / La Independent / Notícies gènere

Barnasants ofereix el diumenge 28 de gener, una jornada de suport al poble amazic, que s’obrirà amb una acte de les dones amazigues a Barcelona, i el recital de Yaiza Rodríguez.

Posteriorment tindrà lloc un recital de amb el grup de rumba algeriana, per a celebrar els 2968 anys de resistència amaziga.  La jornada tindrà lloc a la Llealtat Santsenca*.

 

 

 

alt

 

 

 

La jornada s’iniciarà el mateix diumenge, a les 13 h. amb la xerrada “La lluita de les dones amazigues”, a càrrec de Tamettut (Associació de Dones Amazigues). Desprès hi haurà un dinar popular, i a les 16 hores , la projecció del documental “Arrhash” (Verí).

A les 18 hores tindrà lloc un recital de poesia i música amaziga, que comptarà amb l’actuació de la cantautora canària: Yaiza Rodríguez. 

I després s’iniciarà el concert de Gosto BCN, que comptarà amb els cantautors Jawad Amazigh Dani Caracola.. És una formació liderada per Hakim (ex-Chaqlala) i Ángel (La Banda del Panda). El concert serà en català, castellà i llengües amazigues, amb un repertori de cançons d’anada i tornada al Magrib.

 

Més informació

* El concert tindrà lloc a les 19 hores al local de la Llealtat Santsenca. També la jornada. Carrer Olzinelles, 31. Plaça de Sants.  Preu 9 euros. Comprar i les podeu comprar aquí.

“Arrhash”. +info

Yaiza Rodríguez +info

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Julia López

Julia López

Periodista, amb més 40 anys d’experiència en el món de la comunicació i com a redactora de mitjans. Co-fundadora i coordinadora de l’Associació Món Comunicació (AMC).
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Internacional: Dia Mundial de la Diabetis, centrat aquest any en les dones / La Independent / Notícies gènere

Sota el lema “Diabetis i dona, pel dret a un futur saludable” el passat 14...

El Departament de Benestar Social i Família ha gestionat un total de 46.130 expedients d’estrangeria

Més de la meitat dels expedients són per sol·licitar l’arrelament social, pas previ indispensable per...

El Congrés més representatiu de la Història de la democràcia

Aquestes eleccions han aconseguit passar a la Història per una mica més que pel...