Dijous 24 abril 2025

Dijous 24 abril 2025

Compartir

ACTES CCOO de Catalunya: 8 de març de 2013 DONA, REACCIONA I ACTUA

Cartell 8 de març

 

8 de març de 2013  DONA, REACCIONA I ACTUA

Actes confederals

Assemblea de delegades i delegats

10.00 h Sala d’actes de CCOO de Catalunya, Via Laietana, 16, Barcelona

On es parlarà de la pèrdua de drets socials i laborals de les dones a l’àmbit públic i de l’empresa privada, com els afecten psicològicament aquestes situacions i com afrontar-les.

Intervencions:

Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya

Montse Pérez, secretària de la Dona de CCOO de Catalunya

Taula Rodona amb:

Lluïsa Montes, Assessorament i Salut Laboral de CCOO de Catalunya

Neus Moreno, INSHT- ISTAS

Alba Garcia, Programa dona de l’Ajuntament de St. Feliu de Llobregat

Manifestació “Dona, reacciona i actua”

12.00 h Sortida de la seu de CCOO de Catalunya, a Via Laietana, fins a la seu de la patronal catalana, Foment del Treball, on es faran visibles les nostres reivindicacions

 

Manifest 8 de març 2013

CCOO de Catalunya fem una crida a treballadores i treballadors i al conjunt de la població a participar en els diferents actes que es convoquin amb motiu del 8 de març i a sumar les demandes de les dones a les mobilitzacions que s’estan fent i es faran per aturar les retallades i les polítiques antisocials dels governs del PP i CiU.

INFORMACIÓ D’ACTES ALS TERRITORIS

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Sílvina Molina de TELAM: enxarxades tenim cura unes de les altres

Silvina Molina, de l’agència nacional de notícies d’Argentina TELAM, és a Barcelona per participar...

Con Julian Assange manipulan una causa de las mujeres por una agenda política

El poder de WikiLeaks Por Katrin Axelsson, de ARTEMISA. Argentina Muchas mujeres, tanto en Suecia...

Estat espanyol: Informe a l’ONU de la Plataforma CEDAW SOMBRA ESPAÑA 2014 / La independent / Notícies gènere

Es presenta un informe davant l’ONU que evidencia el retrocés de l’equitat de gènere...