Dimarts 07 juliol 2026

Dimarts 07 juliol 2026

Compartir

ACTE DE COMMEMORACIÓ DEL DIA INTERNACIONAL DE LES DONES

ACTE DE COMMEMORACIÓ DEL DIA INTERNACIONAL DE LES DONES
Data: 11 de març de 2014, a les 12h
Lloc: La Sala de l’Espai Francesca Bonnemaison

 

 

Benvolguts, benvolgudes,

Des de l’Àrea d’Atenció a les Persones, ens plau convidar-vos a aquest acte que, enguany, dediquem a les dones que van ser protagonistes de la important transformació cultural i social que tingué lloc a l’època de la Mancomunitat de Catalunya.

Programa

Presentació institucional: diàleg entre Mireia Solsona, diputada delegada d’Educació, Igualtat i Ciutadania de la Diputació de Barcelona i Montserrat Gatell, presidenta de l’Institut Català de les Dones de la Generalitat de Catalunya.
Conferència: “Dones de la Mancomunitat de Catalunya: un llegat de progrés per als nostres dies”, a càrrec de Montserrat Palau, doctora en filologia catalana i professora de la Universitat Rovira i Virgili.
Lliurament de premis: cartells del 8 de març de l’alumnat de l’Escola de la Dona
Recital musical en directe: Maria Teresa Garrigosa, soprano, i Heidrun Bergander, pianista, que interpretaran música de compositores catalanes de l’època.
Condueix l’acte: Teresa Pous, filòsofa i escriptora

 

alt

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Amada Santos

Amada Santos

Fotoperiodista i Socióloga. Activista Feminista, Defensora DDHH i Cooperant. Presidenta de la XIDPIC.Cat. Co-coordinadora i Editora de La Independent. Coordinadora Internacional a la RIPVG
Search

There is no Event

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Concurs de relats curts sobre Comerç Just

Adreçat a joves d’entre 10 i 16 anys. L’objectiu del certamen és reflexionar sobre les...

Migració cap als EUA, molta necessitat i poc ajut

Per Maria Comín OPINIÓ La immigració de Centre Amèrica cap als EUA ve de lluny,...

LLe.wwww

Sue Grafton ha mort, ¡ llarga vida a Kinsey Millhone!

OPINIÓ El 28 de desembre passat va morir l’escriptora nord-americana Sue Grafton i de...