Divendres 20 juny 2025

Divendres 20 juny 2025

A Xirivella, País Valencià: Concentració pel nou cas de violència masclista

Davant aquest nou cas de violència masclista a Xirivella, hi ha convocada una concentració per a aquesta vesprada en l’esmentada localitat:

http://www.levante-emv.com/sucesos/2011/09/16/hombre-matar-mujer-navajazos-xirivella-delante-hijo/840027.html

La Coordinadora de Dones per la Igualtat, CONVOCA una Concentració  a  Xirivella per a condemnar l’intent d’assasinat d’una veïna d’esta localitat,  a mans de la seua parella, per voler exercir el dret de separar-se.

Ésta és una més de les execucions que el sistema patriarcal realitza per a recordar a totes les dones que, encara que les lleis ho diguen, no són lliures de decidir sobre la seua vida.

Huí divendres 16 de setembre, a les 20 h. en la rotonda del Centre de Salut de Xirivella, Cantonada d’Avda. de  Camí Nou i Verge dels Desemparats.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Conferència IAFFE 2012 a Barcelona

Barcelona serà la ciutat que acollirà el 2012 la conferència anual de l’Associació Internacional d’Economistes...

tere moll

Deu anys

OPINIÓ Sí, encara que no ho sembli, d’aquí a poc es compliran els primers deu...

Comunicat. Dones lliures en països lliures

Un any més, el 25 de novembre tornem a commemorar el Dia Internacional de la...