El Màster de Gènere i Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona es realitzés per segon any i es compleixen els últims dies de termini per a la inscripció. Es tracta del “primer itinerari formatiu d’una universitat de l’Estat espanyol que aposta per donar una formació integral que ajudi a incorporar la perspectiva feminista a la informació i la comunicació”, explica una de les professores, la periodista Joana García.
Joana Gallego, co-directora del Màster, ha recordat, en una anterior oportunitat, que la formació universitària en general i la de l’àrea de comunicació en particular té la manca generalitzada en matèria de gènere, de manera que aquest màster resulta imprescindible per a les i els professionals del ram.
És un programa formatiu de qualitat, transformador i potent, impulsat per dones avantguardistes en la introducció de la perspectiva de gènere en la informació, la investigació i la comunicació, així com del món de l’associacionisme de dones periodistes i comunicadores, i que compta amb un equip docent divers i compromès “, ha afegit García.
Entre els mòduls d’estudi es troben: Gènere, comunicació i canvi social; Nous formats digitals; Comunicació social, econòmica i cultural; Comunicació política des d’una perspectiva de gènere; Gènere i discursos radiofònics i audiovisuals; Representació de gènere en els discursos gràfics i en la publicitat; Mitjans, informació i construcció social; Contextos socials, gènere i mitjans de comunicació.
Més informació a:
Màster de Gènere i Comunicació