Dijous 15 octubre 2026

Dijous 15 octubre 2026

Compartir

El Govern avançarà 42,8 milions d’euros per garantir la inserció sociolaboral de les persones amb discapacitat

Actualment a Catalunya hi ha 211 centres que donen feina al voltant de 12.300 persones amb discapacitat

Amb aquesta aportació, la Generalitat podrà garantir el pagament del 50% del Salari Mínim Interprofessional dels treballadors discapacitats dels Centres Especials de Treball (CET), així com el salari dels tècnics que donen suport als discapacitats en l’adaptació a la feina.

Els ajuts es financen amb fons de Conferència Sectorial d’Ocupació i d’Afers Laborals de l’Estat, però, a dia d’avui, aquesta conferència encara no s’ha reunit i per tant no s’han assignat i distribuït els fons finalistes corresponent a l’any 2013 a les Comunitats Autònomes. És per això que el Govern de la Generalitat fa aquest avançament de 42’8 milions d’euros de fons propis.

 

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

L’islam a debat entre dones de diferents procedències

L’Institut Europeu de la Mediterrània (IEMed) ha organitzat, aquest febrer, una Mesa de Diàleg...

TAMAIA Viure Sense Violència celebra els seu 20é aniversari

Ja fa 20 anys que TAMAIA Viure Sense Violència treballa per l’eradicació de la violència...

Article sobre La Independent al primer número de nou format de Capçalera, revista del CPC.

El Col·legi de Periodistes de Catalunya celebra l’aparició d’un nou format de la seva revista...