Dijous 15 octubre 2026

Dijous 15 octubre 2026

Compartir

Introducció a la informació amb perspectiva de gènere al Col·legi de Periodistes de Catalunya

El CPC ofereix el proper 25 de maig el curs “Introducció a la informació amb perspectiva de gènere”. L’objectiu és donar a conèixer les principals tendències de representació dels homes i les dones als mitjans de comunicació escrits i audiovisuals i els principals estudis de referència internacional, estatal i nacional sobre aquesta qüestió, així com les propostes de representació equilibrada i paritària que s’han formulat durant els darrers 20 anys. Promoure el debat sobre aquests punts i fomentar la construcció d’agendes informatives amb perspectiva de gènere.

Aquest curs es realitza des del Centre de Formació i Desenvolupament del Col·legi de Periodistes de Catalunya en col·laboració amb la Xarxa Internacional de Periodistes i Comunicadores de Catalunya / Xarxa Internacional de Periodistes amb Visió de Gènere i l’impartirà la periodista d’aquesta Xarxa i especialista en gènere i comunicació Joana García Grenzner.

Per programa, preus i formulari d’inscripció

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Maribel Nogue

Normalitzar la inclusió a la vida quotidiana

OPINIÓ Per Maribel Nogué, articulista i escriptora La diversitat cultural de la societat que tenim...

Trasllat del PIAD de Sant Martí al centre cultural la Farinera del Clot

Volem comunicar-vos que a partir de dimecres 1 de juny el PIAD de Sant Martí...

Les desigualtats a casa a l’Argentina

Per Redacció Diario Digital En les últimes setmanes s’han publicat una sèrie de dades oficials...