Dimarts 06 octubre 2026

Dimarts 06 octubre 2026

Compartir

Centro 8 de Marzo: Observatori Dona, Treball i Societat. Debats sobre el Temps Parcial

El document de Laura Arroyo, Directora del Centro 8 de Marzo, descriu les característiques de l’ocupació a temps parcial a l’estat espanyol i analitza l’evolució d’aquesta modalitat en els últims anys de crisi econòmica.

Pilar Carrasquer, de la Universitat Autònoma de Barcelona, ens presenta en el seu article una profunda reflexió sobre les condicions d’aquest tipus d’ocupació, majoritàriament femení, en els diferents països europeus.

Finalment, Almudena Moreno, de la Universitat de Valladolid, analitza aquesta forma de contractació en relació amb els models d’estat de benestar a Espanya i Europa.

Llegiu més

www.1mayo.ccoo.es

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

36 escriptores cubanes contra la violència masclista

‘Passar del silenci al crit‘ li deia la doctora i narradora Laidi Fernández de...

Al final del túnel

Amb la fi de la Batalla de l’Ebre, el novembre de 1938, i davantla victòria...
tere_moll

Dubtes desprès de les primaveres àrabs

És el nou model de democràcies islamistes emergents després d’anys de dictadures, millor per a...