Dimarts 13 gener 2026

Dimarts 13 gener 2026

Compartir

Trien a ministra paraguaiana vicepresidenta regional de l’OMS

 La ministra de Salut de Paraguai, Esperanza Martínez, ha estat elegida vicepresidenta primera per a la regió de les Amèriques davant l’Organització Mundial de la Salut (OMS), informa Prensa Latina.  L’elecció ha tingut lloc durant la 69 Assemblea Mundial de la Salut que es realitza a Ginebra, Suïssa, i en la qual participen 193 ministres de Salut Pública dels estats membres de l’OMS. 

Aquí s’analitzen els èxits dels Objectius de Desenvolupament del Mil·lenni (ODM) sobre salut, nutrició materna, embarassos en adolescents, prevenció i control de les malalties no transmissibles, i el reglament sanitari internacional entre d’altres.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Mitjans feministes, una tendència europea

Hi ha una agència feminista de notícies nova a l’Estat espanyol, diaris feministes a França...

Contra la fàbrica de la por

OPINIÓ L’atemptat a Paris ha tret a la superfície la complexitat d’una situació que...

logoReImaginat2013

(RE)IMAGINA’T 2014, Fem un espot no sexista! / La Independent / Notícies gènere

Obertes les inscripcions per al (RE)IMAGINA’T 2014 Un concurs per a l’elaboració d’un guió d’un...