Dilluns 02 novembre 2026

Dilluns 02 novembre 2026

Taller de Dinamització de la Maleta de Drets Sexuals i Reproductius

L’Associació de Planificació Familiar de Catalunya i Balears impartirà el dijous, 23 de febrer, el Taller de Dinamització “La Maleta de Drets Sexuals i Reproductius”, que han co-produït l‘Ajuntament de Barcelona i la Generalitat de Catalunya, i ha organitzat el CIRD Centre d’Informació i Recursos per a Dones Espai Jove La Fontana.

El taller té per objectiu oferir metodologia i recursos per informar sobre la salut sexual i reproductiva a joves i dones, fent-ho des d’una perspectiva de gènere.

El taller s’adreça a entitats i professionals que treballin en l’àmbit de serveis específics per a les dones, els joves, els serveis socials, els serveis de salut, l’educació, a grups de dones i a persones amb interès en els drets sexuals i reproductius.

La metodologia és teòrico-pràctica, de manera que es realitza una primera part de teoria comuna i posteriorment el grup es divideix en tallers de treball especialitzat, que inclou grup especialitzat en eines per a entitats o grups de dones, Serveis específics per a les dones i serveis socials, Serveis de salut, Àmbit de joventut i Àmbit d’educació. La presentació corre a càrrec de Maria Rosa Pons, Secretària del Consell de les Dones de l’Ajuntament de Barcelona.

Els tallers es desenvoluparan a l’Espai Jove La Fontana, C. Gran de Gràcia, 190 de Barcelona de 9 a 14 h del migdia.

Les persones i entitats interessades poden inscriure’s fins el 10 de febrer 2012, escrivint al mail a cird@bcn.cat i indicant professió i lloc de treball.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

És clau la rapidesa de resposta a la trata

Una publicació recent de la Comissió Europea recordava que a principis de 2022 una quarta...

25N a Granollers: Acció contra la violència

“Volem expressar públicament que, a la nostra ciutat de Granollers, continuarem posant en joc tots...

Resolución 1325 A

La violència sexual com a arma de guerra, un impediment per a la pau

És indiscutible que hi ha lleis internes en els països per frenar la violència...