Dissabte 18 abril 2026

Dissabte 18 abril 2026

Són 9 les dones assassinades per violència masclista Catalunya

8 al País Valencià i 1 a Balears. 55 arreu de l’Estat espanyol.

La darrera ha estat assassinada aquests 27 de novembre a Terrassa (Vallès Occidental). La presidenta de l’ICD, Montse Gatell, ha expressat el seu sentit condol davant la, presumptament,  víctima de la violència masclista i ha reiterat el suport del Govern a les dones que es troben en situació de violència masclista i al seu entorn, així com  el compromís de treballar amb tots els agents socials implicats per avançar en l’eradicació d’aquesta xacra, ja que només ho aconseguirem si actuem de manera contundent, unitària i multidisciplinar, des de tots els àmbits de les polítiques públiques i l’activisme social”.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

La Cooperació Catalana al Desenvolupament ja te Directrius d’Equitat entre Dones i Homes en les seves polítiques al Desenvolupament

El director general de la Cooperació al Desenvolupament de Catalunya, Carles Llorens i la...

Vint-i-tres organitzacions catalanes participaran al FSM, a Dakar

“Davant la crisi, la democràcia ha deixat d’existir”, diu Arcadi Oliveres Dels anys 90 al...

SEMlac, guardonada amb la medalla Omecíhuatl 2018

Per Martha Barragan, SemLac Executiu SEMlac, guardonada amb la medalla Omecíhuatl 2018 GCDMX a través...