Divendres 10 abril 2026

Divendres 10 abril 2026

Compartir

SEMINARI Antonio Monegal parlarà sobre reciclatge artístic en la fotografia de guerra /La Independent/Noticiés gènere


El Centre Dona i Literatura organitza el seminari “Políticas del reciclaje artístico de la fotografía de guerra” a càrrec d’Antonio Monegal, de la Universitat Pompeu Fabra. Doctor per Harvard University, ha ensenyat a Cornell, Harvard i Princeton, i és autor de Luis Buñuel de la literatura al cine: Una poética del objeto (Anthropos, 1993) i En los límites de la diferencia: Poesía e imagen en las vanguardias hispánicas (Tecnos, 1998).

 

Ha editat obres de García Lorca i va ser un dels comissaris de l’exposició En Guerra al CCCB l’any 2004. És vicepresident del Consell de Cultura de Barcelona i presideix el seu Comitè Executiu. Inscripció gratuïta fins al 20 de maig a cdona@ub.edu.

Divendres 24 de maig de 2013 d’11h a 13h. Aula 1.5, Edifici Josep Carner. Facultat de Filologia, Universitat de Barcelona

Més informació

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Presentaicó Llibres a LLibreries Barcelona

Les llibreteres recomanen novetats de dones per a Sant Jordi

Fotografies cedides per les diveres llibreries Al voltant d’aquest Sant Jordi i com cada any...

Macu Gimeno

Primer de maig. Sense optimisme tampoc en l’ocupació femenina

OPINIÓ Els últims dies, el govern està difonent un missatge optimista, en el sentit que...

Valencia: publicitat sexista d’una empresa de bicicletes / La Independent / Notícies gènere

PASSIONBIKE VALÈNCIA A València hi ha un local de lloguer de bicicletes que utilitza...