Diumenge 15 juny 2025

Diumenge 15 juny 2025

Compartir

Rosa Oriol, dissenyadora i empresària, propera entrevistada dins del cicle “Veu de Dona” de l’ICD

La periodista Rita Marzoa entrevistarà l’empresària, directora creativa i dissenyadora de la joieria Tous Rosa Oriol en el marc del cicle “Veu de dona”, organitzat per l’Institut Català de les Dones. El cicle vol visibilitzar la tasca i la trajectòria de dones significades de Catalunya, i promoure un debat i una reflexió que inclogui la dimensió de gènere sobre el seu àmbit de coneixement.

L’entrevista tindrà lloc el dimecres dia 13 de juny a les 18 hores al Palau Robert de Barcelona. Per assistir a l’entrevista cal inscripció prèvia. També es podrà seguir en directe a tres biblioteques de Girona, Tarragona i Tortosa.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Les pioneres (I). Foto d’una època

RESSENYA EXPOSICIÓ «Pionnières. Artistes dans le Paris des Années folles». Els folls anys vint, una època...

Argentina: Convenio entre el Consejo Nacional de las Mujeres y la Universidad Nacional de José C. Paz

Buenos Aires, Jueves 8 de Septiembre de 2011 Convenio entre el Consejo Nacional de las...

Catalunya: (Re)Imagina’t: grups guanyadors modalitat A / La Independent / Notícies gènere

Grups guanyadors modalitat A del concurs (Re)Imagina’t 2016/17 modalitat B fins el 28.03.207 Hi ha...