Dimarts 06 octubre 2026

Dimarts 06 octubre 2026

Compartir

Resposta de Mas a la sessió de control al Parlament sobre els ajuts a les entitats del tercer sector

gencat.cat- ( Sessió de control al Parlament del 13.03.13)

En relació amb les entitats del tercer sector, i en resposta al grup del PP, el president de la Generalitat ha dit que “hi ha un munt d’entitats d’aquest país que vostès volen esborrar del mapa des del punt de vista dels ajuts del 0,7% de l’IRPF”. Artur Mas ha explicat que “com que el Tribunal Constitucional tomba l’estratègia del Govern espanyol de torn, sigui del PSOE o el PP, respecte al 0,7%, el que faran és canviar les bases del concurs per intentar eliminar totes aquelles entitats que no tinguin caràcter estatal, que són la majoria”. “Si ens volen fer un favor, que el 0,7% es pugui distribuir tal com diuen reiteradament les sentències del TC per part dels governs autonòmics”, ha demanat.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

CATALUNYA: Nou suport de la Diputació de Barcelona per a l’atenció psicològica a dones i els seus fills i filles víctimes de violència masclista / La Independent / Notícies gènere

Major visibilitat per a la canalla que conviu amb nuclis de violència masclista Una de...

CUBELLES: Lectura del manifest a la plaça Balmes

Unes cincuenta persones s´han aplegat dijous 22 de novembre a fer lectura del manifest a...

Democràcia real o democràcia patriarcal?

El moviment 15M, nascut de la necessitat d’un canvi que propiciara la participació ciutadana en...