Divendres 28 març 2025

Divendres 28 març 2025

Compartir

País Valencià: Concurs de Curtmetratges per a la Igualtat

Aquest any hi ha una sèrie de canvis, ja que Obra Social CAM ja no serà l’entitat la que finançarà el DVD. Els canvis no només no afecten el concurs, ans al contrari, el suport que a partir d’ara donarà l’IVAC o Institut Valencià de l’Audiovisual i la Cinematografia al concurs i el reconeixement als treballs premiats, el reforça i el reconeix com una activitat de caràcter cinematogràfic de forma més oficial.

De la mateixa manera que l’IVAC s’ha sumat s’ha aquesta iniciativa, també ho han fet una altra sèrie d’organismes i institucions que han reconegut la seva importància i hi donen suport com és el cas de la Universitat de València, a través del seu Unitat d ‘Igualtat o la Secció de Dones i Igualtat de l’Ajuntament de València, les àrees de la dona dels sindicats: CCOO, UGT i la Intersindical Valenciana, entre d’altres. Tots aquests organismes i institucions han decidit donar suport el concurs, que a partir d’ara, l’organitzarà l’Associació per la Coeducació, una associació que durant molts anys ha estat treballant per una educació en igualtat, base imprescindible per fer desaparèixer la discriminació de la dona .

Amb tots aquests canvis en positiu el concurs no només es mantindrà, sinó que es veurà reforçat i podrà complir la seva funció, seguir educant en temes d’igualtat a través de l’audiovisual.

Llegiu PDF Bases

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

prostitucio

Dret a no ser Prostituida

La Independent reprodueix un escrit de la Plataforma Catalana pel Dret a no ser...

Activitats lúdiques en commemoració del Dia Internacional de les Dones

Especial 8 de Març. Primera Quinzena de Març Dimarts, 1 de març a les...

Roya Sadat a “La Història oblidada” reflectirà els canvis socials experimentats per la dona a l’Afganistan

Roya Sadat, és una de les poques cineastes que ha donat el país, que...