Dimecres 20 maig 2026

Dimecres 20 maig 2026

Compartir

Nota de Premsa 22.10.2010: La Independent comença dimarts 26 d’octubre els seus enviaments regulars

NOTA DE PREMSA URGENT

 

La Independent comença dimarts 26 d’octubre els seus enviaments regulars a les subscripcions arribades d’arreu dels territoris de llengua catalana i d’altres indrets.

 

Tal com va assenyalar LA INDEPENDET agència de noticies amb Visió de Gènere, els seus enviaments regulars seran bisetmanals, dimarts i dijous a primera hora de la tarda.

 

Algunes de les informacions que s’hi inclouran aquest primers dies faran referència a la sortida de Mª Teresa Fernández de la Vega del govern de l’Estat i la supressió del Ministeri d’Igualtat que ha estat rebuda amb protestes per diverses organitzacions feministes.

 

Primeres declaracions d’alguns dels candidats i de les candidates, caps de llista, al Parlament de Catalunya sobre qüestions d’igualtat i de gènere.

 

Segueixen els Qüestionaris a partits polítics, associacions i ONG.

 

I entre altres temes: Com afecten a les dones i treballadores franceses les reformes sobre pensions a l’Estat francès;  Declaracions de l’alcaldessa de la població alt empordanesa d’Ordis, Maria Crehuet, sobre la manca de recursos dels municipis petits del país agrupats en l’Associació de Micropobles de Catalunya ; i la celebració de les Primeres Jornades de Gènere al País Valencià promogudes per Acció Cultural, entre d’altres.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Juanjo Compairé

És necessària la paritat?

OPINIÓ És possible que en tot un país no hi hagi cap dona que...

Barcelona: CURS Literatura i memòria / La Independent / Notícies gènere

Coordinat i impartit per les investigadores del Centre Dona i Literatura, Cristina Alsina i...

LLe.wwww

Del cos cosificat (o crucificat). Pilotes de tennis, motos i propaganda il.legal

OPINIÓ Era una qüestió de temps i per fi el crit de denúncia d’una...