Diumenge 01 novembre 2026

Diumenge 01 novembre 2026

Compartir

Managua: Dret a treballar dignament / La Independent / Notícies Genere

 

El dret al treball digne en condicions higièniques i de seguretat, l’existència de metges laborals i garantir les prestacions socials de llei, són algunes de les demandes de 450 mil obreres textileras de Centreamèrica, va dir Sandra Ramos, directora del Movimento de Mujeres Trabajadoras, María Elena Cuadra.

La directora de l’organisme especialitzat en drets laborals de les treballadores textileras va explicar que a Nicaragua són unes 60 mil obreres les que reclamen millores en els seus drets laborals.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Amada Santos

Amada Santos

Fotoperiodista i Socióloga. Activista Feminista, Defensora DDHH i Cooperant. Presidenta de la XIDPIC.Cat. Co-coordinadora i Editora de La Independent. Coordinadora Internacional a la RIPVG
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Oveja Rosa, la primera revista per a famílies homoparentals

La revista digital Oveja Rosa és la primera revista dirigida a famílies homoparentals d’Espanya i...

Mercè Rodoreda i la dama del llac

OPINIÓ Mercè Rodoreda i Gurguí (Barcelona, 1908-Girona, 1983) va parlar en més d’una ocasió...

Desapareix a Bielorússia la reportera Irina Chalip

PES, 20.12.10 La periodista Irina Chalip està desapareguda des que una agressió policial tallés una...