Dimarts 29 abril 2025

Dimarts 29 abril 2025

Compartir

Jornada tècnica de treball ‘La coordinació de casos en els circuits contra la violència masclista: vetllant per la protecció de dades’

En el marc de la commemoració del Dia Internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones, l’Institut Català de les Dones organitza el 24 de novembre aquesta jornada tècnica de treball, que s’adreça a professionals de recursos i serveis públics de la Xarxa d’Atenció i Recuperació Integral contra la violència masclista, amb l’objectiu de reflexionar entorn la confidencialitat, presentar el nou capítol sobre protecció de dades del Protocol Marc per a una intervenció coordinada contra la violència masclista i assegurar que les recomanacions tècniques recollides al capítol donen resposta al conjunt de casos que poden sorgir en els diversos circuits professionals.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Al Teatre Borràs, La Infamia, obra de teatre sobre el segrest de la periodista Lydia Cacho

El muntatge teatral La infàmia relata el cas real de la periodista i escriptora mexicana...

Nota de premsa : II edició del premi “Mediosysida” per a joves periodistes

30 anys de VIH en els mitjans de comunicació  La Xarxa Comunitària sobre el VIH...

I Premi de Poesia 17è Concurs Victor Alari per a Luz Cassino

El poema premiat i un escrit de l’autora sobre l’ofici de poeta Directora d’un program...