Dimecres 15 abril 2026

Dimecres 15 abril 2026

Compartir

Internacional: Perilloses tendencies femenines de bellesa / La Independent / Notícies gènere

 

 

 

El “Thigh gap” és l’últim crit de la moda entre les adolescents. Fins i tot hi ha blogs a les xarxes socials on les noies mostren el seu famós buit entre les cuixes. Però què succeeix? que són molt poques les que neixen amb aquesta característica física, i llavors sota aquest arquetip les adolescents per aconseguir-ho s’estan sotmetent a cirurgia o a processos de aprimament de límits perillosos.

 

bikini bridge-tendencias

 

D’un altre costat, el “bikini bridge”, la tendència d’usar aquesta peça aprofitant els ossos dels malucs i l’esquerda de l’abdomen que crea un supòsit “provocatiu”  buit en la part interior del *bikini podria estar fomentant l’anorèxia. I a les xarxes socials hi ha una enorme quantitat de fans.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Violència i assetjament polític contra les dones

Conferència d’estats part de la Convenció de Belém do Pará En el marc del...

CUBA: X ENCUENTRO IBEROAMERICANO DE GÉNERO Y COMUNICACIÓN

Data: Del 23 al 25 maig 2012 Lloc: Institut Internacional de Periodisme “José Martí”, l’Havana...

Dones i Mercat de Treball a Barcelona, un informe per a difondre

José Antonio Fernández, director general de Consell Ecònomic de Barcelona (CESB) va presentar a...