Saturday 17 October 2026

Saturday 17 October 2026

Compartir

Toc d’atenció de La Bonne a les institucions /La Independent/Notícies gènere

Durant la taula interinstitucional organitzada amb motiu de la Mostra Internacional de Films de Dones, des de La Bonne es va fer una crida a les autoritats presents -representants del Departament de Cultura de la Generalitat, de la Diputació i de l’Ajuntament de Barcelona- en relació a la situació de risc que travessa el centre.

Si la retallada del pressupost de cultura del país ha estat del 65%, en el cas de la Bonne s’ha arribat a un 80% de retallada. Per això, es va demanar a les institucions el seu suport explícit per tal de garantir la continuïtat del  projecte.

Compartir

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

I Premi de Poesia 17è Concurs Victor Alari para Luz Cassino

El poema premiado y un escrito de la autora sobre el oficio de poeta Directora...

Por las buenas o las malas…

Sampat Pal Devi. facebook.com En la India, el peor país del G20 para ser...

Barcelona: Xerrada: ‘Mai és massa tard: la violència masclista en dones grans/ Casal de Gent Gran Vall d’Hebron. Hi col·labora: PIAD d’Horta Guinardó

Dimecres, 27 de novembre a les 17:30 hXerrada: ‘Mai és massa tard: la violència masclista...