Friday 16 October 2026

Friday 16 October 2026

Compartir

La presidenta de l’ICD reivindica el talent femení per a una Catalunya amb futur

Montse Gatell va participar en el II Congrés internacional de lideratge femení que organitzà l’Escola Superior de Comerç Internacional, adscrita a la Universitat Pompeu Fabra, el 14 i 15 de setembre a Barcelona. En el transcurs de l’acte va afirmar en una taula rodona sobre polítiques públiques en el camp del lideratge,que “el talent femení és imprescindible per a la construcció d’una Catalunya amb futur. L’expertesa i l’experiència que les dones poden aportar no han de ser una amenaça sinó una oportunitat”. I va advertir que “no es pot prescindir del talent de la meitat de la població sense pagar-ne les conseqüències, sense alterar el resultat de l’esforç de tota una comunitat en qualsevol àmbit”.

Per la Presidenta del ICD “les polítiques de dones s’han d’orientar a garantir els drets, donat que encara homes i dones no podem exercir els nostres drets amb igualtat de condicions, i avançar en la desvictimització del propi discurs, que no dugui a pensar que quan parlem de dones estem parlant d’un grup en risc”.

 

Compartir

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

La voz de Montserrat Fernández Garrido en “Criterio de mujer” y “Vides en primera persona”

“Vides en primera persona” es un programa para conocer historias inspiradoras. “Es un espacio semanal...

Carme Porta Abad

Dir les coses pel seu nom

No hay traducción disponible OPINIÓ Diuen que les situacions de violència masclista augmenten entre els...

Programes eleccions municipals i gènere 2011: PSC i CiU

                   PSC   Propostes de génere del PSC en els seu programa electoral: Llegiu més...