Monday 12 October 2026

Monday 12 October 2026

La companyia Marlia Produccions representa Carmela, Lili, Amanda, finalista del Premi Unnim de Teatre 2013

L’obra es podrà veure el 17 de maig* a l’Auditori Teatre de Calldetenes

Marlia Produccions porta l’escenari de l’Auditori Teatre de Calldetenes (Osona) l’espectacle Carmela, Lili, Amanda, escollida com una de les cinc obres finalistes a endur-se el Premi Unnim de Teatre 2013.

Aquest espectacle teatral és la història de tres dones que durant el convuls segle XX van lluitar per deixar-nos un llegat, no sempre salvaguardat, com és la llibertat. Un viatge musical cap a les vides d’unes dones que van néixer i morir amb el segle XX, però que van aconseguir engendrar els valors de llibertat dels quals, a voltes, som irresponsables hereves i hereus.

Carmela, Lili, Amanda és la història de tres dones que en són una de sola i alhora en són moltes. Els seus noms provenen de les dones que protagonitzen tres cançons en tres moments clau del segle passat: Carmela (“¿Ay, Carmela!”, a la Guerra Civil), Lili (“Lilí Marleen”, a la Segona Guerra Mundial), i Amanda (“Te recuerdo, Amanda”, a la Guerra Freda). A Carmela, Lili, Amanda, totes tres abandonen les tonades i les lletres per les quals van ser concebudes i es fan de carn i ossos.

A l”Auditori Teatre de Calldetenes (Osona) cada divendres del mes de maig es representen els espectacles de les companyies finalistes al Premi Unnim de Teatre. També acollirà la gala final el divendres 14 de juny, on s’anunciarà el veredicte.

*L’obra es podrà veure a les 21.30 a l’Auditori Teatre de Calldetenes

Més informació

Compartir

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

Diada 11S 2015: el TRAMO 82 violeta de la Via Lliure!

La Republica Catalana Libre, Independiente y Feminista

...

Cataluña: Ca la Dona inaugura su nueva casa “como es debido” / La Independent / Noticias Género

“Por fin ha llegado el momento de inaugurar la nueva casa de Ca la Dona...

Sara Lovera 55 copia copia

¿Qué es ser periodista? Inquirir o complacer

OPINIÓN Además de las personas dedicadas a la política, quienes hacemos periodismo somos las...