domingo 01 noviembre 2026

domingo 01 noviembre 2026

Compartir

Fort Pienc – Barcelona: Taula de solidaritat per apadrinament nena africana

No hay traducción disponible

 

El dissabte 16 de maig, de 11 a 19 hores, podreu trobar la taula de solidaritat amb Rabiata, al  Mercat Solidarí de Segona Mà i Artesanies, que es fa al carrer,  al barri de Fort Pienc. Aquest mercat forma part del cicle de Sant Ponç 2015, que promou el Centre Cívic Parc Sandaru. Podreu trobar el mercat  a l’espai de la Carretera Antiga de Mataró, entre els carrers Marina, Sardenya i Pujades.

alt

 

El 30% dels guanys de la taula de Món Comunicació (AMC) aniran per a l’OnG Sininyassigui  de Burkina Faso, per l’apadrinament de Rabiata (Consultar la seva història)

Rabiata és una nena cega de Burkina Faso, que està estudiant  gràcies al apadrinament des de Barcelona. Maria del Prado Rocha, que forma part de l’AMC, és  voluntària de l’ONG africana  sininyassigui  i a més,  és la seva padrina, i ha celebrat diversos actes per arribar a obtenir els 1.200 euros que es necessiten per què aquesta nena pugui cursar tots els estudis secundaris  i  seguir el tractament mèdic que necessita.  Rabiata és òrfena, de pare i mare, viu amb els seus oncles i ha perdut gairebé tota la seva visió per manca d’una adequada alimentació. La família no es fa càrrec de les despeses d’oftalmologia, que està cobrint actualment la ONG (*).

L’Associació Món Comunicació (AMC), com  altres organitzacions, col.labora en aquest apadrinament, perquè Rabiata pugui continuar escolaritzada i rebi el tractament mèdic que necessita per la seva ceguesa. També es pot col·laborar en aquest apadrinament amb l l’aportació de 5 euros, com a donació.

(*) Us podeu posar  en contacte amb Maria del Prado, per Mail  

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Imagen de Julia López

Julia López

Periodista, amb més 40 anys d’experiència en el món de la comunicació i com a redactora de mitjans. Co-fundadora i coordinadora de l’Associació Món Comunicació (AMC).
Buscar

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

Tortosa: ArtXiBarri 2012. Noves relacions de convivència

A ArtXiBarri 2012, els barris del nucli històric aporten una visió constructiva de la convivència....

Gran participación de las mujeres en el World Congress 2022

El 4YFN es el salón que en cada edició se dedica a las emprenedoras...

Foment de l’accés de dones a la indústria local

Aconseguir que més dones s’integrin com a treballadores en igualtat de condicions en empreses...