lunes 27 julio 2026

lunes 27 julio 2026

Compartir

Festival de Poesia de Barcelona: Cicle Entre Amigues: “Un trio entorn l’erotisme i la poesia”

Des de fa deu anys,  Pròleg convoca dins el marc del Festival de Poesia de Barcelona, al cicle: ENTRE AMIGUES, veus de dones poetesses, a les que volen reafirmar i difondre.

Per aquest Festival 2012, el divendres 11 de maig amb presentació d’Àngels Grases es dona la benvinguda a Roser Amills, autora de Uno solo, por favor, Lais per amants distingits i Morbo; a Silvia Bel Fransi, autora de L’esbós i Fila índia enfora i també a Nora Almada, autora de Ísola i Desnudario. Tres maneres de fer poesia.

Més informació a l’Agenda de La Independent

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

Taula rodona sobre la prevenció de la violència

Diàlegs entre recerca i intervenció psicològica Amb aquesta taula rodona s’inicien una sèrie d’intercanvis entre...

Compartir diferentes culturas es bueno para mejorar la convivencia

Flor Andino es equatoriana y vive en Barcelona. Es la presidenta de CICTAEC, la...

Periodista y escritora

Nosotras, la no-trans

OPINIÓN Como ya no creo en la razón, tiendo a pensar que se ha expandido...