miércoles 15 abril 2026

miércoles 15 abril 2026

Declaracions 8 de març de Laia Ortiz (ICV)

“El 8 de Març les dones hem de ser més reinvindicatives que mai”

Amb aquestes paraules de la diputada al Congrés per IC, Laia Ortiz,  davant la commemoració del dia 8 de març i que, justament avui, tenen més sentit que mai després de les paraules del Ministre de Justícia al mateix Congrés en la sessió de control parlamentari sobre l’avortament. Certament ara, resulten, premonitòries de tot el que les reformes, aquestes sí estructurals, que pensa duu a terme el govern espanyol del PP.

La diputada, en una visita feta a la Maternitat suïssa d’Elna amb el grup Dones amb Iniciativa, va remarcar -fent referència a aquesta commemoració- que :” la reforma laboral i el seu impacte de gènere, la involució en drets socials i en serveis públics, l’atac a la sanitat i a l’educació, la moratòria de la llei de dependència i l’anunci de la reforma de la llei de l’avortament són exemples dels que estem vivint avui, quan els drets de les dones estan més amenaçats que mai”.

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

Terrassa: Fiscalia interposa querella contra l’Imam que crida a maltractar les dones

No hay traducción disponible Abdesman Laarusi, l’imam de Terrassa, considerat a la ciutat com un...

Violencia contra las mujeres. Reformas a la Ley de Violencia de Género

El próximo día 14 de junio, a las 7,30 de la tarde, en el Colegio...

Les polítiques feministes a Catalunya es presenten a les NU

La presidenta del Consell Nacional de les Dones de Catalunya (CNDC), Núria Balada, ha...