lunes 02 noviembre 2026

lunes 02 noviembre 2026

Comunicar la Mediterrània amb Mirada Feminista

Amb motiu del 25è aniversari de les Jornades “Les periodistes, la Mediterrània i el futur”, celebrades a Barcelona l’any 1995, la Xarxa Europea de Dones Periodistes va convocar de nou a periodistes de les dues ribes.

Avui, ens presenten aquesta publicació que recull les ponències que van tenir lloc en el decurs de la Jornada internacional de periodistes “Comunicar la Mediterrània amb Mirada Feminista”, el 4 i 5 de novembre de 2021 a Barcelona, i que van aplegar a la nostra ciutat a 22 periodistes representants de 14 països, amb la voluntat de generar espais de diàleg i comunicació, on circuli la informació amb perspectiva de gènere i per crear llaços per defensar plegades els drets de les dones, en general, i el de les periodistes, en particular.

Les Jornades van comptar amb el suport de la Direcció de Relacions Internacionals de l’Ajuntament de Barcelona. I, la present publicació, editada en català, castellà i anglès, ha estat possible gràcies al suport de la Direcció General per a la Promoció i Defensa dels Drets Humans del Departament d’Igualtat i Feminismes de la Generalitat de Catalunya

Ara que iniciem l’estiu, esperem que gaudiu de la seva lectura!

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Imagen de Alícia Oliver

Alícia Oliver

Periodista i activista feminista. Coordinadora de la Xarxa Europea de Dones Periodistes i de la Red Internacional de Periodistas con Visión de Género
Buscar

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

Barcelona: TALLER DE FLAMENCOTERAPIA / La Independent / Notícies gènere

S’adreça a dones que NO tinguin nocions de flamenc i vulguin fer un viatge d’exploració...

La funció de les Caixes

No hay traducción disponible El sistema financer és una peça essencial per al funcionamnet de...

Santiago de Compostela: WORKSHOP Epistemología de las emociones / La Independent / Notícies gènere

¿Cuál es el marco epistemológico más adecuado para una política de las emociones en...