sábado 03 junio 2023

sábado 03 junio 2023

Catalunya: Premi ICIP a Women’s International League for Peace and Freedom / La Independent / Notícies gènere

No hay traducción disponible

Rebrà el premi Adilia Caravaca, presidenta de WILPF

El proper dimarts 24 de febrer tindrà lloc l’acte de lliurament* del Premi ICIP Constructors de Pau 2014 a la Women’s International League for Peace and Freedom, per la seva trajectòria centenària en el treball de dones per la pau, el compromís amb el desarmament, la defensa dels drets humans i la persistència per tal d’aconseguir el reconeixement del paper de les dones en la construcció de pau.

La Benvinguda serà a càrrec de Núria de Gispert, presidenta del Parlament de Catalunya. Hi itervindran: Joana Ortega, vicepresidenta del Govern de Catalunya i Rafael Grasa, president de l’ICIP. Es llegirà una glossa de l’organització premiada i es projectarà un video. Posteriorment intervindrà Elena Grau, cap de Formació i Difusió de l’ICIP.

Posteriorment es farà el Lliurament del Premi ICIP Constructors de Pau 2014. En llegirà l’acta del jurat Mònica Sabata, membre de la Junta de l’ICIP.


Rebrà el premi Adilia Caravaca, presidenta de WILPF que farà la seva Intervenció rn nom de l’organització premiada.

*a les 18h al Palau del Parlament de Catalunya

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.

There is no Event

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Las madres de México piden justicia para sus hijas asesinadas

Una fiesta solidaria con músicas diversas

Fons documentals de Lidia Falcón O’Neill sobre el moviment feminista