jueves 15 enero 2026

jueves 15 enero 2026

Compartir

Catalunya: Es modifíca el decret de reestructuració del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies / La Independent / Notícies Gènere

No hay traducción disponible

El Govern modifica el decret de reestructuració del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

 

Entre les  Funcions que han estat a assignades a la Direcció General de Famílies hi ha: Impulsar els plans i els programes per aplicar i desplegar les  polítiques de familias, elaborar les  directrius, programar i avaluar les actuacions en matèria de suport a les familias, vetllar per la realització de les iniciatives del Govern destinades a donar suport  i protecció a les familias.

 

Tambe, impulsar i coordinar, promoure l’associacionisme de suport en l’àmbit familiar i el suport a les entitats creades amb aquesta  finalitat, aixì com fer seguiment dels programes específics i del pla interdepartamental de la Gent Gran Activa, amb les funcions de programar, prestar i gestionar les polítiques en matèria de violència masclista i donar Suport Tècnic als òrgans col·legiats adscrits a la Direcció General.

 

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Picture of Amada Santos

Amada Santos

Fotoperiodista i Socióloga. Activista Feminista, Defensora DDHH i Cooperant. Presidenta de la XIDPIC.Cat. Co-coordinadora i Editora de La Independent. Coordinadora Internacional a la RIPVG
Search

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

Raquel Lopez y las Politicas de Igualdad de IU

“Las Politicas de igualdad se han de aplicar transversalmente” dice Raquel López, que trabaja...

3 de mayo Dia Mundial de la Libertad de Prensa

El Día mundial de la libertad de prensa fue instaurado por la Asamblea General de...

25N hasta cuando ?

Más de dos mil mujeres se manifestaron por las calles de Barcelona el pasado...