sábado 03 junio 2023

sábado 03 junio 2023

Compartir

Barcelona: SEMINARIO Madres, hijas e hijos / La Independent / Notícies gènere

 

El Seminario “Mares, filles i fills. Imatges de la relació a la història, el pensament i la literatura”, coordinado por Maria Dolors Molas y Cristina Yúfera, organizado por Tàcita Muta, del GRC Creació i Pensament de les Dones, abordará las relaciones materno-filiales en la literatura a lo largo de la historia: en la Antigüedad (en Grecia, Roma y Oriente Próximo), el período medieval y la contemporaneidad. 

En el acto participarán, entre otras personas, Rosa María Cid (Universidad de Oviedo), Isabel Clúa (Universitat de València), Agnès Garcia (Università degli Studi di Roma “La Sapienza”), Susana Reboreda (Universidade de Vigo), Helena González, Elena Losada y Rosa Rius (Universitat de Barcelona). En la organización del Seminario colaboran los proyectos de investigación “Maternidades y familias: permanencias, cambios y rupturas en la historia” (HAR2013-42371-R) y “Filósofas del siglo XX. Maestros, vínculos y divergencias” (FFI2012-30645). 

 

Jueves 10 y viernes 11 de diciembre de 2015 de 16h a 20h.Sala de Juntes de la Facultat de Geografia i Història, Universitat de Barcelona, c/ Montalegre 6. Barcelona
Organizan: Tàcita Muta – Grup d’Estudis de Dones i Gènere a l’Antiguitat / GRC Creació i Pensament de les Dones
Con la colaboración de Departament de Prehistòria, Història Antiga i Arqueologia, y Departament d’Història Antiga (UB), Institut Català de les Dones

Más información

 

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.

There is no Event

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Aquest Nadal les joguines no tenen sexe

Túnez – Internacional: El FSM 2013 abre con una reunión general de mujeres y una marcha por la ciudad de Túnez

Catalunya: Legislació contra la discriminació / La Independent / Notícies gènere