domingo 20 abril 2025

domingo 20 abril 2025

Compartir

Barcelona – Sant Martí: Ja es podem votar el treballs presentats al Primer Premi Jove de Comic / La Independent / Notícies gènere

No hay traducción disponible

Les obres del 1er Premi Jove de Còmic Sant Martí ja es poden votar* fins el 25 de novembre per decidir qui serà el gunyador o guanyadora del Premi Jove de Còmic Sant Martí per a la prevenció i eradicació de la violència masclista, entrant a la Web i votant.

La convocatòria compta amb un premi del públic per a les següents categories: Categoria A (persones d’entre 16 i 25 anys); i Categoria B (persones menors de 16 anys).

El premi del públic per a cada categoria serà un curs intensiu de còmic a l’Escola Joso i un lot de còmics i novel·les gràfiques. Els premis del jurat i del públic són compatibles i poden recaure en una mateixa obra. Totes les persones premiades rebran un certificat acreditatiu del premi obtingut.

Les obres es podran votar de forma virtual des del dimecres 18 de novembre i fins a les 12:00 hores del 25 de novembre i les obres guanyadores es donaran a conèixer durant el decurs de l’acte de lliurament del premi, el 26 de novembre de 2015 a les 19 h. a la Biblioteca Poblenou-Manuel Arranz.

 

*En la galeria podeu consultar les obres presentades a la convocatòria d’enguany classificades per categoria. Només cal ampliar-les clicant les tecles.ctrl i la tecla+ i prement el botó ubicat sota cada obra. Podeu votar tantes obres com vulgueu, però una sola vegada cada obra.

?

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

CSW59 Lideratge emergent d’africanes

Foto:Amada Santos Assegurar el Lideratge Emergent de les Dones Joves i Nenes africanes cap...

Estado espanyol: El Gobierno modificará la ley del aborto

El ministro de Justicia anunció que la ley actual será reformada de acuerdo “al derecho...

Cómo la crisis de personas refugiadas cambia la economía mundial

Víctimas de trata (Foto pulitzercenter). Dos investigadoras norteamericanas afirman que la crisis de las personas...