Friday 16 October 2026

Friday 16 October 2026

Compartir

Catalunya: Mama desobedient. Una mirada feminista a la maternitat

Es tracta d’un llibre d’Esther Vivas que qüestiona els models de maternitat imposats i planteja la necessitat de mirar a l’experiència materna des d’una perspectiva feminista.

 

“Mama desobedient. Una mirada feminista a la maternitat” es un llibre que reflexiona sobre les dificultats que enfrontem les dones avui per ser mares (problemes d’infertilitat, difícil conciliació, baixes per maternitat molt curtes …), analitza les complexes relacions entre maternitat i feminisme, denuncia la violència obstètrica i assenyala el negoci que s’amaga darrera la indústria de la llet artificial i els beneficis de la lactància materna.

És una obra a cavall entre l’assaig, l’autobiografia i amb nombroses referències literàries sobre aquests temes.

La presentació del llibre serà aquest dissabte 16 de març, a les 12h a l’Espai Contrabandos de Barcelona*. El presentarà l’autora amb la companyia de la periodista Abigail Armengol.

Més informació.

Compartir

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Search

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

Carta de Carme Freixa, presidenta de la ADPC, a la Defensora d’Igualdad de El Periódico

Escrito por Carme Freixa, actual presidenta de l’Associació de Dones Periodistes de Catalunya (ADPC), a...

Catalunya: El ICD presenta una herramienta para elaborar el Nomenclator de calles con nombre de mujer / La Independent / Notícies gènere

Montserrat Gatell, presidenta del ‘ICD presentando el nomenclator. Foto gen.cat El ICD (Instituto Catalán...

Barcelona: Taula rodona “Atrapades als llimbs. Dones, migracions i violència sexual” / La Independent / Notícies gènere

Es tracta d’una en una taula rodona sobre migracions i violència sexual amb motiu...