Diumenge 01 novembre 2026

Diumenge 01 novembre 2026

Compartir

Catalunya: Mama desobedient. Una mirada feminista a la maternitat

Es tracta d’un llibre d’Esther Vivas que qüestiona els models de maternitat imposats i planteja la necessitat de mirar a l’experiència materna des d’una perspectiva feminista.

 

“Mama desobedient. Una mirada feminista a la maternitat” es un llibre que reflexiona sobre les dificultats que enfrontem les dones avui per ser mares (problemes d’infertilitat, difícil conciliació, baixes per maternitat molt curtes …), analitza les complexes relacions entre maternitat i feminisme, denuncia la violència obstètrica i assenyala el negoci que s’amaga darrera la indústria de la llet artificial i els beneficis de la lactància materna.

És una obra a cavall entre l’assaig, l’autobiografia i amb nombroses referències literàries sobre aquests temes.

La presentació del llibre serà aquest dissabte 16 de març, a les 12h a l’Espai Contrabandos de Barcelona*. El presentarà l’autora amb la companyia de la periodista Abigail Armengol.

Més informació.

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Barcelona: Premis de Comunicació no Sexista / La Independent / Notícies gènere

L’acte de lliurament dels Premis de Comunicació no Sexista, que atorga l’Associació de Dones...

Violència contra les dones al futbol mexicà: sense estadístiques ni atenció

Per Guadalupe López – Lizbeth Álvarez. SemMéxico La violència contra les dones a l’esport amateur...

Fes: Ningú és lliure fins que totes ho són!. IV Trobada de la Xarxa Internacional de Periodistes amb Visió de Gènere

Per un món amb equitat de gènere i més segur per a les dones periodistes...