domingo 26 julio 2026

domingo 26 julio 2026

Barcelona: Mujeres Pa’lante llança campaña / La Independent / Noticies Génere

 

Avui 19 de juny, a dos quarts de nou del vespre, a la sala Francesca Bonnemaison Mujeres Pa’lante realitza el llançament de la campaña de captació de sòcies.

Dones palante, és una organització que es va crear a Barcelona fa prop duna dècada. Dones arribades de diferents llocs a Catalunya, en molts casos amb oceans pel mig. L’associació aglutina aquestes dones moltes d’elles en risc d’exclusió.

També en el mateix lloc es realitzarà un concert amb la participació de dos cants llatinoamericanes. La colombiana Marta Gómez i la costa-riquenya Rosita Sanchez.

 

Marta Gomez

Marta Gomez


Marta Gomez i el seu grup interpretaran ritmes d’ Amèrica Llatina i el Carib incorporant elements de Jazz. Rosa Sánchez intrepetara música tradicional amb les ranxeres de Chavela Vargas i la cançó protesta de Violeta Parra.

 

rosa-sanchez thumb

Rosita Sanchez


La campanya de sòcies servirà de suport a aquesta organització, per aconseguir donar sortida a dones que cerquen llibertat, justícia, drets i igualtat.

 

 

Compartir

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Picture of Amada Santos

Amada Santos

Fotoperiodista i Socióloga. Activista Feminista, Defensora DDHH i Cooperant. Presidenta de la XIDPIC.Cat. Co-coordinadora i Editora de La Independent. Coordinadora Internacional a la RIPVG
Search

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

“Aquí mandamos las mujeres. Y todas y todos felices”

Un pueblo rural a 100 km de Belo Horizonte en Brasil, Noiva do Cordeiro*, está...

America Latina: Isabel Allènde critica a dirigentes latinoamericanas por perpetuar el machismo / La Independent / Notícies gènere

La escritora señaló que las mujeres están ocupando cargos de responsabilidad en los gobiernos...

Comunicar las violencias de género demanda aprendizajes integrales

Presencia de dinámicas laborales sexistas en los medios de prensa; falta de capacitación de periodistas,...