Friday 16 October 2026

Friday 16 October 2026

21 de setembre, Dia Internacional de la Pau

L’Institut Català Internacional per la Pau ( ICIP )organitza diversos actes amb motiu del 21 de setembre, Dia Internacional de la Pau. Aquests actes se celebraran ds del dia 18 al 21 a la seu de l’ICIP.

Els temes a tractar són:  LÍBIA, ANY ZERO, una visita guiada de l’exposició fotogràfica i tertúlia sobre la situació actual a Líbia on intervenen: Alfonso Moral, fotògraf i autor de l’exposició i Lurdes Vidal, responsable de l’àrea de Món Àrab i Mediterrani de l’Institut Europeu de la Mediterrània; GUIA DIDÀCTICA: TREBALLAR EL CONFLICTE DE LÍBIA A TRAVÉS DE L’EXPOSICIÓ “LÍBIA, ANY ZERO” amb la presentació dels nous materials didàctics de l’ICIP, a càrrec de l’autora, Maria Fanlo; EL VALOR HUMÀ DE LA PAU I ALTRES TEXTOS INÈDITS amb la presentació del llibre de Lluís Maria Xirinacs i hi intervindran: Alfons Banda, editor del llibre i director de la col·lecció Clàssics de la Pau i de la Noviolència de l’ICIP,  Manuel Garcia, director de la Fundació Randa -Lluís Maria Xirinacs, i Rosa Rey, directora d’Angle editorial. I finalment, el divendres 21 de setembre a les 12h hi haurà l’ Acte anual de commemoració de la diada amb persones i entitats que treballen a favor de la pau.

Compartir

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

La Revolta de Tunísia en tres escenes

La Independent: Reproduïm pel seu interès aquest article publicat per Women in the City, d’Articolo...

Premio ‘Cubelles Noir’ de novela negra a mujeres escritoras de género negro

Pati Ponent del Castell de Cubelles, BarcelonaEntrega de los Premios ‘Cubelles Noir’ a mujeres...

Tere Molla 1 bis

Abolir la esclavitud

OPINIÓN Esta semana leía con alegría que el Consejo Constitucional francés avala la ley...