Thursday 15 October 2026

Thursday 15 October 2026

Compartir

Montmeló: Presentació de la publicació ‘Per un ús no sexista del llenguatge’

19.30 | Presentació de la publicació ‘Per un ús no sexista del llenguatge’ . Ajuntament (pl. de la Vila, 1) | Montmeló (Vallès Oriental)

La directora general de Política Lingüística i presidenta del Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL), Yvonne Griley, presentarà la publicació ‘Per un ús no sexista del llenguatge, editat pel CPNL. L’acte es tancarà amb la projecció de la versió catalana de la pel·lícula Potiche.

Compartir

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Boletín de noticias

Suscríbete a nuestro boletín semanal y a las últimas noticias publicadas.

También te puede interesar

Catalunya: Les Kellys guanyen el judici contra el Grand Hotel Central de Barcelona / La Independent / Notícies Gènere

Per Raquel Zapata Gonzáez. AmecoPress Aquesta empresa va acomiadar a una de les seves treballadores...

Gisella Evangelisti ok

El animal que llevo dentro. Una formación a la virilidad

Un escritor y guionista de éxito, Francesco Piccolo, conocido como persona empática y sensible,...

Las desigualdades en casa

En las últimas semanas se han publicado una serie de datos oficiales que grafican...